Permacultura, ecoloxía, movimientos sociales, contrainformación, dreitos del home, cultura y muito más visto desde un pequeiñu güertu de Senabria sobre os llizaces del mundu rural, indixenista, llibertariu y ancestral
Permacultura, ecologìa, movimientos sociales, contrainformaciòn, derechos humanos, cultura y mucho màs visto desde un pequeño huerto de Sanabria sobre las bases del mundo rural, indigenista, libertario y ancestral

Campaña de reparto gratuito de cartelería en Senabrés


COMIENZA LA DIFUSIÓN GRATUITA DE CARTELERÍA PARA BARES, RESTAURANTES, LOCALES DE ASOCIACIONES... SOLO TIENES QUE PEDIRLA POR AQUI.


El Teixu (Rede pal Estudiu y Defensa de la Llingua Asturllionesa) y el Güertu del Pozu encomenzóu nos una campaña de retulación de locales públicos, baxo’l títulu ‘Na llengua de casa’. L’asociación quier facer visible l’asturllionés y más concretamente’l senabrés nos llugares onde más se rellaciona la xente, de forma qu’el senabrés esteya presente con normalidá nesos ámbitos a los que güei nun chega.




Con esta campaña El Teixu y el Güertu del Pozu quier dar un pasu más na defensa de la llengua asturllionesa, amostrando nou solo que sigue viva entre los senabreses, sinón tamién qu’hai xente dispuesta a usala y facela visible si se-yes da la oportunidá de facelo. Esti llabor, que tendría d’estar faciendo la Junta de Castilla y León y outras alministraciones públicas, queda güei en manos de la voluntá y l’esfuerzu de las asociaciones civiles, pero nou por eillo El Teixu va faltar al sou compromisu cona llengua asturllionesa y los sous falantes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario