Permacultura, ecoloxía, movimientos sociales, contrainformación, dreitos del home, cultura y muito más visto desde un pequeiñu güertu de Senabria sobre os llizaces del mundu rural, indixenista, llibertariu y ancestral
Permacultura, ecologìa, movimientos sociales, contrainformaciòn, derechos humanos, cultura y mucho màs visto desde un pequeño huerto de Sanabria sobre las bases del mundo rural, indigenista, libertario y ancestral

Curso básico de llionés / Senabrés

Esti Curso básico de leonés básase nas falas occidentales llionesas (especialmente nas variedades de la subárea chamada berciano-senabresa), que son las que cuentan en Llión y Zamora con mayor presencia territorial, númaru de falantes y desarrollu lliterariu. El presente cursu, que tien un carácter mui esencial y solo quier ser una aproximación  superficial a la gramática del llionés, cuenta con 10 temas y con una serie de senciellos exercicios d’autoevaluación.

Quien quiera ampliar los conocimientos sobre gramática llionesa puede consultar la obra editada pola Asociación Cultural Faceira: Xurdir. Guía gramatical de leonés, asina cumo los manuales y estudios que s’indican na sua bibliografía. Faceira prepara, entre outros materiales didácticos, un manual de deprendimientu de llionés que se publicará en 2014 y que se complementará con crases presenciales de llionés.

Por último, Faceira pon a disposición de los usuarios del cursu un corréu electrónicu onde plantear  las dudas, suxerencias y comentarios que puedan xurdir colos temas ou colos exercicios.

ACCESO AL CURSO DE LLIONÉS

No hay comentarios:

Publicar un comentario