Permacultura, ecoloxía, movimientos sociales, contrainformación, dreitos del home, cultura y muito más visto desde un pequeiñu güertu de Senabria sobre os llizaces del mundu rural, indixenista, llibertariu y ancestral
Permacultura, ecologìa, movimientos sociales, contrainformaciòn, derechos humanos, cultura y mucho màs visto desde un pequeño huerto de Sanabria sobre las bases del mundo rural, indigenista, libertario y ancestral

El Cura y el Pastor. Cuento Senabrés.



Yera una vez un pastore y diba cunun ganau de ouveillas, tenía un chifru y estalu tucandu y facia baillar as ouveillas todos us días. Comu nun cumian nada venía el ganau en ayunes todos us días pa corte. U pastor cumu estaba na casa dun cura de criyau, cunau viu el ama aquel ganau que venía todos us días sin comere en el monte, foi el ama a velar el pastore e a vere quei le facia as ouveillas pa venire sin comeré, en ayunes. El ama viu que u pastore estaba tocandu un chifru sin parare y el ganau baillando sin comere nada. Vienu pa casa el ama y dijule al cura lu cu había visto.
Entonces esperonen a que veniera el pastore pa casa y riñonenle hasta que pusiesen de vuelta y media. El pastore entuences de que viu aqueillo sacou u chifro y empezou a tucalu. El ama estaba quitandu una caldeira chena daugua fervendu dencima da llumbre, el cura esta tamien na cuciña y empezonen a baillar.
El ama sin sultar a caldeira baillaba con a caldeira y todu. El cura escapou pal fornu a ver si eilli nun baillaba pero baillaba lu mesmo, pegaba cun a cabeza en el cielo del fornu y deciale a el ama: siñor mandalu parare. Pero el cura seguía cataclun, cataclun dentro del fornu y deciale a el ama: mándalo tú que you nun tengu llugar. Siguiu saltando hasta que rompieu el cielo del fornu. El ama mientres tantu estaba baillando con a caldeira y un la podía sultare, toda allaugua las caldou porque al baillar arramabase allaugua y cayiule encima de us pias e nas patas e nas manos hasta que lloraba sin parare de baillar.
El cura saliu del fornu con a cabeza rota y el ama toda escaldada y tuvienen que curare y andare con buenus modus pal pastore pa que nos lo faciera baillar mais en muito tiempo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario